În conformitate cu Regulamentul General al Uniunii Europene privind protecția datelor (Regulamentul UE 2016/679, “GDPR”) GENERALI SOCIETATE DE ADMINISTRARE A FONDURILOR DE PENSII PRIVATE S.A., pune la dispozitie urmatoarea informare:
Pentru orice solicitări pe care le poți avea cu privire la exercitarea drepturilor menționate in INFORMARE STANDARD PRIVIND PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE PARTICIPANŢILOR LA FONDURILE DE PENSII PRIVATE sau la retragerea consimțământului, precum și pentru a ne adresa orice alte întrebări sau sesizări legate de prelucrarea datelor dumneavoastră personale pot fi adresate Responsabilului Cu Protecția Datelor cu Caracter Personal din cadrul Generali S.A.F.P.P. S.A. la adresa de e-mail: gdpr.ro@generali.com, sau completeaza formularul de mai jos.
GENERALI ROMÂNIA ASIGURARE REASIGURARE S.A. (“Generali Asigurări”), este o Societate autorizată de Autoritatea de Supraveghere Financiară, administrată în sistem dualist, membră a Grupului Generali, listat în Registrul Grupurilor de asigurare gestionat de IVASS sub nr. 26, identificată cu datele de mai jos, cu sediu social în București, Sector 1, Piața Charles de Gaulle nr. 15, etaje 1, 6 și 7, cod poștal, 011857, nr. în Registrul Comerțului J40/17484/2007, cod unic de înregistrare 2886621, cod înregistrare fiscală RO 2886621, Cod LEI 213800J9BYTZ1Z4YK783, Înmatriculată în registrul asigurătorilor: RA-002/2003, Certificata ISO 9001: 2015, Capital social subscris 178.999.221,7 lei, integral varsat; Tel. +4021 312 36 35, Fax +4021 312 37 20, Call center +40372 010 202, www.generali.ro, e-mail: info.ro@generali.com,
În conformitate cu Regulamentul General pentru Protecția Datelor 2016/679/UE (RGDP) Generali România Asigurare Reasigurare S.A. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale în calitate de client al companiei. Astfel dorim să te informăm după cum urmează:
Generali România Asigurare Reasigurare S.A. (numită în continuare “Generali Asigurări“) este parte a Grupului Generali Assicurazioni, alături de Generali Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A. (numită în continuare “Generali Pensii“). În acest context, Generali Asigurări și Generali Pensii intenționează să ofere clienților și să primească de la aceștia informații unitare într-o manieră integrată.
Doar dacă ne furnizezi datele tale cu caracter personal:
Acestea sunt câteva dintre principalele activități pentru care avem nevoie de datele tale cu caracter personal, restul scopurilor le poți consulta într-o forma mai detaliata la următorul punct al acestei informări.
Generali Asigurări vă prelucra datele tale cu caracter personal pentru realizarea următoarelor scopuri:
Vrem să îți facem cunoscute, cu titlu de exemplu, activitățile specifice serviciilor de asigurare pentru care datele tale cu caracter personal ne sunt necesare: ofertare, calcul cotații, managementul riscului, emitere și administrare contracte de asigurare (polițe), aducere aminte plăți scadente, reînnoire poliță, reasigurare, constatare și soluționare daune, plata despăgubirilor sau a altor sume, exercitarea dreptului de regres, îndeplinirea obligațiilor de cunoaștere a clientelei, precum și a altor obligații impuse de lege, verificări în scopul prevenirii și identificării potențialelor fraude, reasigurare etc.
În funcție de tipul de asigurare, Generali Asigurări vă putea prelucra date cu caracter personal dintre cele de mai jos:
Doar atunci când sunt strict necesare pentru scopurile de la punctul 2, pot fi prelucrate date cu caracter personal ale:
Te rugăm să le transmiți această Notă de informare, pentru a fi informate în mod corect și complet în legătură cu prelucrarea de către noi a Datelor lor cu Caracter Personal, scopurile și temeiurile prelucrărilor, precum și drepturile acestor persoane fata de prelucrarea de către noi a datelor lor. Având în vedere că noi nu avem o relație directa cu aceste persoane și pentru a nu aduce atingere dreptului lor la intimitate, precum și eforturile semnificative pe care le-ar presupune efectuarea acestor informări către aceste persoane, nu vom încercă să comunicam direct cu aceste persoane și nu iți vom solicita informații suplimentare despre aceste persoane numai pentru scopul de a le transmite noi aceasta Informare.
Dacă datele cerute de Generali Asigurări sunt ale copiilor tăi minori, ai în această Notă de Informare toate detaliile pentru a lua decizia de a comunica sau nu aceste date Societății Generali Asigurări.
Pot exista situații când datele tale nu sunt primite direct de la tine, ci din surse publice sau de la alte persoane fizice sau juridice, în legătură cu emiterea sau executarea unei polițe de asigurare.
Exemple:
Toți furnizorii de servicii ai Generali Asigurări sunt obligați prin contract să respecte confidențialitatea datelor cu caracter personal.
În unele ocazii prilejuite de desfășurarea activității noastre, vom transmite Datele tale cu Caracter Personal și către alte entități din Grupul Generali care îndeplinesc pentru noi activități specifice sau care centralizează anumite informații privind activitatea noastră în conformitate cu informațiile din prezenta nota de informare.
Anumite categorii de date cu caracter personal pot fi stocate și prelucrate în orice țară în care angajam furnizori de servicii. Cu toate acestea, vom lua masuri pentru a ne asigura că transferuri către alte țări respecta legile aplicabile privind protecția datelor și că datele tale cu caracter personal rămân protejate conform standardelor europene. În anumite circumstanțe, instanțele, agențiile de aplicare a legii, agențiile de reglementare sau autoritățile de securitate din acele alte țări pot avea dreptul să acceseze datele tale personale. În cazul transferurilor către alte țări, utilizam unul sau mai multe dintre următoarele mecanisme:
De asemenea, ne vom asigura că toți partenerii noștri internaționali au adoptat masuri suplimentare în scopul de a oferi garanțiile adecvate, drepturile executorii și căile de atac legale eficiente.
Datele tale cu caracter personal vor fi reținute în baza de date Generali Asigurări astfel:
Dacă ești interesat de o poliță de viață și/sau sănătate:
Dacă ești interesat de alte polițe de asigurare (asigurări generale):
Excepție: dacă ofertele trebuie păstrate o perioadă mai lungă de timp în baza unei prevederi legale.
Vom păstra datele tale chiar și dacă nu ai încheiat tu contractul, dar efectele contractului de asigurare se produc față de tine.
Drepturile pe care le ai în baza prevederilor GDPR sunt următoarele:
De reținut!
Perioada de soluționare a cererii: Vom încerca să soluționam cererea ta referitoare la exercitarea unui drept în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, perioada poate fi prelungita din motive privind dreptul specific sau complexitatea solicitării.
Restricționarea accesului: În anumite situații, este posibil să nu putem să îți acordam acces la toate sau parte din datele cu caracter personal, din cauza unor restricții prevăzute de lege. Dacă îți refuzăm solicitarea de acces, iți vom comunica motivul refuzului.
Imposibilitatea identificării: În unele cazuri, este posibil să nu putem să identificam datele cu caracter personal, din cauza lipsei elementelor de identificare furnizate în cererea pe care ne-o transmiți. În astfel de cazuri, dacă nu furnizezi informații suplimentare care să permită identificarea ta, nu vom fi în măsură să dam curs solicitării de a exercita drepturile legale așa cum sunt descrise în aceasta secțiune.
Pentru mai multe informații cu privire la datele tale personale, pentru exercitarea drepturilor precum și pentru a transmite orice alte întrebări privitoare la cele comunicate prin prezenta Nota de Informare, poți înaintă o solicitare în atenția Responsabilului pentru protecția datelor cu caracter personal din cadrul Generali Asigurări:
Te rugăm să comunici Generali Asigurări orice modificare a datelor tale personale. Pentru mai multe informații cu privire la protecția datelor cu caracter personal, poți accesa site-ul nostru www.generali.ro – secțiunea privind Protecția Datelor cu Caracter Personal.
Informarea privind protecția datelor a fost actualizată în februarie 2024 și o poți consulta aici
Arhiva Informări privind protecția datelor:
Versiunea Informării privind protecția datelor valabilă până în decembrie 2023 – o poți consulta aici
Versiunea Informării privind protecția datelor valabilă până în februarie 2024 – o poți consulta aici